Kategórie

Výrobcovia / značky

Služba - vzdialená podpora (30 minút)

SH-SUPPORT-30-MIN-1170

Vzdialená technická podpora, v sebe zahŕňa služby ako:

  • Pomoc pri uvádzaní systému do prevádzky, resp. už v prevádzke
  • Tvorba grafických scén alebo programovanie scén v LUA
  • Vytvorenie QA alebo Virtuálnych zariadení pre FIBARO HC3 alebo HC2     
  • Aktualizácia zariadení a modulov    
  • a iné

Viac detailov

30,00 € s DPH


25,00 € bez DPH
94 ks
dostupné

- +

Značka: SmarterHOME

 
Detaily

Služba vzdialenej technickej podpory

Vzdialená technická podpora, v sebe zahŕňa služby ako:

  • Pomoc pri uvádzaní systému do prevádzky
  • Asistencia pri nastavovaní systému už v prevádzke
  • Tvorba grafických scén alebo programovanie scén v LUA
  • Vytvorenie QA alebo Virtuálnych zariadení pre FIBARO HC3 alebo HC2     
  • Aktualizácia zariadení a modulov     
  • Testovanie Kompatibility produktu     
  • Nastavenie systému a pridanie zariadení do riadiacej jednotky pred kúpou    
  • Aktualizácia firmvéru produktu
  • a iné

Poznámky:

  • Pred vykonaním služby si túto službu musí zákazník objednať (napr. 30 minút), s platbou bankovým prevodom. Následne bude zákazník kontaktovaný zástupcom našej spoločnosti a vopred sa odhadne predpokladaný čas potrebný na vykonanie/realizovanie dohodnutého úkonu. Objednávka sa podľa komunikácie upraví na príslušný čas a cenu. Službu je nutné zaplatiť vopred na dohodnutý čas.
  • Po vyčerpaní predplateného času si môže zákazník znova objednať časový balík služby. V prípade, že sa niektorý z úkonov nestihol realizovať.
  • Žiadna zo služieb nemôže byť vrátená, a to ani čiastočne.

Upozornenia:

  • Na žiadnu zo služieb sa nevzťahuje záruka a jedná sa o jednorázovú akciu. Keď zákazník potvrdí funkčnosť výstupu služby nie je možné službu reklamovať. Nakoľko po aktualizácii softvéru riadiacej jednotky FIBARO, zariadení FIBARO, Z-Wave zariadení alebo IP kamier sa vlastnosti zariadení môžu zmeniť a je potrebný opätovný zásah. Resp. zákazník môže urobiť svojvoľne zmeny, ktoré vyústia do nefunkčnosti vykonaných služieb.
  • Ak sa počas výkonu služby zistí, že zariadenie je zle pridané do systému alebo nesprávne zapojené, účtuje sa čas, ktorý bol spotrebovaný na toto zistenie.
  • Ak sa počas výkonu služby zistí, že zariadenie pracuje nesprávne alebo je nefunkčné, účtuje sa čas, ktorý bol spotrebovaný na toto zistenie. A odporučí sa reklamácia zariadenia ak bolo kúpené v našom eshope tak postupujte nasledovne – odkaz.

Služba Programovanie LUA scén a tvorba Virtuálnych Zariadení / Quick Apps

Realizácia: vývoj a predpríprava na diaľku, následne implementácia cez TeamViewer alebo FIBARO Inštalatérsky prístup, resp. cez dočasné prístupy do systému FIBARO

Cena: dohodou na základe komplexnosti scény, odhadovaného času na vývoj, časovej tiesne (ak je potrebné niečo urgentne implementovať)

Pozn.: Pri službe Programovanie LUA scén a tvorba Virtuálnych Zariadení / Quick Apps, podľa povahy a zložitosti scény alebo Virtuálneho zariadenia nechávame z pravidla 7 dní na otestovanie a odobrenie funkčnosti podľa predstavy zákazníka. Po tomto čase sa prípadné chyby alebo čiastočná nefunkčnosť scény alebo Virtuálneho zariadenia nezohľadňuje. Ak sa zákazník do 7 dní neozve, berie sa do úvahy, že všetko funguje správne. Ak počas uvedených 7 dní je aktualizovaná riadiaca jednotka a táto aktualizácia znefunkční scénu alebo virtuálne zariadenie takýto scenár sa neberie do úvahy ako oprávnená reklamácia.

Napíšte Váš názor

Služba - vzdialená podpora (30 minút)

Vzdialená technická podpora, v sebe zahŕňa služby ako:

  • Pomoc pri uvádzaní systému do prevádzky, resp. už v prevádzke
  • Tvorba grafických scén alebo programovanie scén v LUA
  • Vytvorenie QA alebo Virtuálnych zariadení pre FIBARO HC3 alebo HC2     
  • Aktualizácia zariadení a modulov    
  • a iné

Napíšte Váš názor

Zákazníci, ktorí si kúpili tento produkt, si kúpili aj...

Ďalšie produkty v rovnakej kategórii (30)

Menu