Výrobcovia / značky

Reklamácia

Pri zaslaní tovaru k reklamácií je potrebné spraviť nasledovné: 

  • doložiť k zasielanej reklamácii vyplnený reklamačný list s popisom nedostatku
  • doložiť k zasielanej reklamácii doklad o nákupe tovaru – fotokópiu faktúry
  • doručiť reklamovaný tovar, ktorý musí byť kompletný s príslušenstvom a s návodom v originálnom balení
  • emailovo nás informovať o odoslaní reklamované tovaru a poslať odosielacie číslo zásielky (aby bolo možné zásielku sledovať)

Email: info@smarterhome.sk

 

Zaslať na adresu:

about-us-logo.png

SmarterHOME

hascon, s.r.o. 

Zadunajská cesta 6 

851 01 Bratislava

 

Pozn.: Reklamácia je vybavená do 30 dní odo dňa prevzatia.

Viac informácií nájdete v našich Obchodných podmienkach.

V prípade nejasností nás kontaktujte telefonicky na čísle +421 903 554 450 alebo emailom info@smarterhome.sk

 

Vrátenie tovaru (Odstúpenie od zmluvy)

Kupujúci spotrebiteľ môže odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Avšak podľa Obchodných podmienok je povinný vykonať nasledujúce úkony:

  • odstúpenie oznámiť predávajúcemu e-mailom
  • vyplniť tlačivo odstúpenie od zmluvy s popisom nedostatku
  • doložiť zakúpený tovar, ktorý nie je použitý, musí byť kompletný s príslušenstvom, s návodom a v originálnom balení
  • emailovo nás informovať o odoslaní tovaru a poslať odosielacie číslo zásielky (aby bolo možné zásielku sledovať)

Email: info@smarterhome.sk

 

Zaslať na adresu:

about-us-logo.png

SmarterHOME

hascon, s.r.o. 

Zadunajská cesta 6 

851 01 Bratislava

 

Viac informácií nájdete v našich Obchodných podmienkach.

V prípade nejasností nás kontaktujte telefonicky na čísle +421 903 554 450 alebo emailom info@smarterhome.sk

 


Naposledy navštívené

Žiadne produkty

Menu

Porovnať 0