Shelly zariadenia problém s pripojením do aplikácie "Pending connection" (OPRAVA)

Shelly zariadenia problém s pripojením do aplikácie "Pending connection" (OPRAVA)

V období pred a po Vianociach 2022 sme zaznamenali od zákazníkov a používateľov Shelly zariadení informáciu, že po pripojení Shelly zariadenia do aplikácie sa im zobrazí hláška „Pending Connection“ resp. „Čaká sa na pripojenie“.  

Shelly pending connection

Čo znamená takáto hláška, a prečo sa zobrazuje keď sa zariadenie korektne pridalo? Táto hláška sa začala zobrazovať nedávno a má súvis s prípravou prechodu Shelly mobilnej a webovej aplikácie na novú verziu. Všetky Shelly zariadenia prichádzajú s určitou verziou firmvéru, niektoré môžu mať starší firmvér a tým pádom aj keď sa zariadenie do aplikácie pripojí, už sa nedokáže pripojiť na Cloudové servery Shelly.

Ale ako túto hlášku odstrániť ? Ako aktualizovať firmvér a tým odstrániť tento problém? Riešenie vo svojej podstate jednoduché, avšak nie je viditeľné okamžite. Čo teda treba urobiť?

  1. Pripojiť Shelly zariadenie do WiFi/LAN sieť a zároveň do internetu. To je možné dvoma spôsobmi.
    1. Buď pridaním zariadenia do Shelly Cloud aplikácie.
    2. Pripojením sa na WiFi access point Shelly zariadenia napr. cez notebook a zadaním IP adresy 192.168.33.1 do prehliadača a zadaním názvu a hesla WiFi siete, na ktorú sa má Shelly zariadenie pripojiť.
  2. Zistiť IP adresu Shelly zariadenia. Poslúžiť na môže buď aplikácia Advanced IP Scanner alebo to zistíte pomocou rozhrania Vášho domáceho Router-a.
  3. Vložiť IP adresu ako URL adresu do prehliadača a spustiť aktualizáciu firmvéru.
    Shelly pending connection
  4. Počkať na dokončenie aktualizácie firmvéru Shelly zariadenia.
  5. V nastaveniach (Settings) Shelly modulu povoliť Cloud.
     Shelly pending connection
  6. Problém by mal byť odstránený.
    Shelly pending connection

Iné hlášky alebo varovania pri pridávaní Shelly zariadení do Shelly aplikácie:

  • Something went wrong! Pri ukladaní názvu, ikony a miestnosti zariadenia. -> Skúste takisto zaktualizovať firmvér ako je vyššie uvedené.
  • The device is already registered to another user! -> Táto hláška sa občas vyskytuje aj pri nových zariadeniach a je spôsobená problémom z výroby. Resp. ak ste kúpili už predtým použité Shelly zariadenie tak predchádzajúci užívateľ si ho neodstránil z aplikácie a používa ho na Cloude. V tomto prípade treba kontaktovať Shelly podporu a napísať im MAC adresu (sériové číslo) predmetného Shelly zariadenia. MAC adresu zistíte buď v Router-i alebo cez Advanceed IP Scanner. Kontaktovať Shelly viete - https://ticket.shelly.support/open.php
Autor 10.01.2023 Návody a Tipy 17 24954

17 Komentáre

  • Ondrej

    Ondrej 14.04.2024 Odpovedať

    Dobrý deň.
    Mám problém ,po inštalácii novej app.shelly(pôvodná fungovala dva roky OK)a nájdení zariadenia shelly EM3 v domacej wifi a zadaní umiestnenia,mi naskočí hláška:zariadenie už používa iní užívateľ.Poradte .
    S pozdravom Páleník
    • SmarterHOME Team

      SmarterHOME Team 15.04.2024 Odpovedať

      Dobrý deň,
      zariadenie treba odstrániť z pôvodnej aplikácie, vyresetovať ho a pridať do novej aplikácie.
      Pekný deň.
      SmarterHOME
  • Slavo

    Slavo 04.04.2024 Odpovedať

    Dobry den , mam problem s prihlasenim do aplikacie Shelly . Pise mi ze zadavam nespravne heslo no ked si dam zaslat nove na emailovu adresu , v aplikaci mi napise ze vygenerovane nove heslo mi bolo zaslane na email ale ziadny email mi nepride , uz neviem co s tým. Dakujem za pripadnu radu.
    • SmarterHOME Team

      SmarterHOME Team 05.04.2024 Odpovedať

      Dobrý deň,
      ďakujeme za príspevok.
      Skúste sa zaregistrovať znova cez webové rozhranie - https://control.shelly.cloud/#/login
      Pekný deň.
      SmarterHOME Team
      • Slavo

        Slavo 05.04.2024 Odpovedať

        To som už tiež skusal ale zial ani to nefunguje
  • Javier Galvez

    Javier Galvez 02.03.2024 Odpovedať

    I was never able to add a new device with the new iphone app, using the old app until yesterday, when it was finally discontinued.

    Now trying to add a Motion device with new app. The device is not detected when using the "+" icon in the right lower part of home screen.

    Then I tried as mentioned above, i.e. reset to factory, get iphone connected to device access point, then load 192.168.33.1 page on iphone browser, then connect device to home wifi network, then device IP captured through my router app, then access the device IP on the iphone browser to eneble cloud, then add the device in shelly app by typing its IP, then device found and added but always in "pending connection" mode.

    Tried and retried many times. Same result.

    Desperate on how difficult is to add new devices without the old shelly app, and I'm an experienced user with dozens of shelly devices already working at home.

    Any clue on how to proceed?

    Thanks
    • SmarterHOME

      SmarterHOME 05.03.2024 Odpovedať

      Hi Javier,
      did you also try to update firmware via web interface?
      Have a nice day.
      SmarterHOME Team
  • Gaz

    Gaz 09.02.2024 Odpovedať

    I have the same problem with the second wall display,but i dont see the wifi ap …. What can i do?
    • SmarterHOME Team

      SmarterHOME Team 09.02.2024 Odpovedať

      Hi,
      if you try to factory reset and that did not help, then it is probably a hardware related issue. You should contact reseller for warranty replacement.
      Have a nice day.
      SmarterHOME
  • Lucia Bohušová

    Lucia Bohušová 23.01.2024 Odpovedať

    Dobrý deň,
    minulý týždeň sme si u vás zakúpili Shelly dimmer 2. Po zapojení do siete sme ho našli na wifi no po pridaní do aplikácie stále písalo "pending connection" ... po chvíli červené svetielko na Shelly zhaslo a od vtedy sa ani raz nezaplo. Nie je možné zariadenie nájsť cez wifi. ďakujem za radu
    • SmarterHOME Team

      SmarterHOME Team 25.01.2024 Odpovedať

      Dobrý deň,
      ak má Shelly Dimmer 2 pridelenú IP adresu v rámci Vašej Wi-Fi siete (zistíte napr. v router-i) tak skúste túto IP adresu zadať do prehliadača a ak Vám otvorí webové rozhranie modulu tak sa skúste zaktualizovať firmvér ak je dostupná novšia verzia.
      Ak ani vyššie uvedený postup a ani factory reset (10 sekúnd podržanie RESET tlačidla na module), nepomôžu tak ostáva už len reklamácia.
      Pekný deň.
      SmarterHOME
  • john campbell

    john campbell 18.12.2023 Odpovedať

    Shelly flood device showing pending connection. You indicate use 192.168.33.1 and that is not reachable. Advanced ip scanner doesnot show sheely flood ip?
    So what now? I must say I am not impressed
    • SmarterHOME Team

      SmarterHOME Team 19.12.2023 Odpovedať

      Hi,
      you need to be connected to WiFi AP of Shelly Flood itself. Then you can open 192.168.33.1.
      Have a nice day.
      SmarterHOME
  • Eric

    Eric 17.09.2023 Odpovedať

    Hi, Same issue here. I’ve accessed the dimmer 2, enabled cloud, firmware was already up to date, add the device to my local network but still get the pending connection in the app.
    • SmarterHOME

      SmarterHOME 17.09.2023 Odpovedať

      Hi,
      then you need to contact Shelly support https://support.shelly.cloud/en/support/home
      Have a nice day.
      SmarterHOME
  • Heinz Otto Krieger

    Heinz Otto Krieger 15.02.2023 Odpovedať

    Hi,
    my Shelly EM works perfectly! (After some connection tries)
    The Shelly Dimmer 2 is showing PENDING CONNECTION.
    Many restarts without success.
    The above mentioned tips do not help.
    Visible in App, not visible in Routerapp. 192.168.33.1 not reachable, so no update possible.
    Where is the Trick???
    Heinz
    • SmarterHOME Team

      SmarterHOME Team 21.02.2023 Odpovedať

      Hi Heinz,
      use Advanced IP scanner and find IP address of Shelly Dimmer 2.
      Then put the IP address to web browser and check if there is no firmware update available, if yes proceed with update and then check if CLOUD in settings is enabled.
      Thanks for understanding.
      Have a nice day.
      SmarterHOME Team

Zanechajte nám Váš názorZanechajte odpoveď

Vyhľadávanie v blogu

Najnovšie názory

Naposledy navštívené

Žiadne produkty

Menu

Porovnať 0